streep
Klantenservice: info@lichtkunde.nl
€ 0,00 0 items
Mijn winkelmandje

FAQ / Uw vragen

Hoe wissel ik een cadeaubon in ?

Het inwisselen van een cadeaubon gaat heel eenvoudig. Op de bon staat een coupon code vermeld die u aan het einde van uw bestelling in kunt vullen in het daarvoor bestemde veld. Uw tegoed word dan meteen verrekend met uw bestelling.

Hoe lang is een cadeaubon geldig ?

De bon is geldig tot een jaar na de datum die op de cadeaubon vermeld staat. Mocht u, om welke reden dan ook, de bon na een jaar nog niet besteed hebben neem dan contact met ons op om te overleggen op welke termijn uw bon nog ingeleverd kan worden.

Ik heb een vraag over een product of de mogelijkheden voor een lichtplan, hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt naar onze contact pagina gaan en daar uw vraag aan ons stellen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Wilt u uw vraag telefonisch stellen kunt u ons bereiken op ons telefoonnummer (085) 10 44 664

Ook als u een lichtadvies van ons wilt, dan kunt u contact opnemen per mail of telefoon.

Lichtkunde
Kauwenhoven 38
6741 PW Lunteren
T: (085) 10 44 664
E: info@lichtkunde.nl
I: www.lichtkunde.nl

Ik wil meerdere lampen bestellen, of ik ben een bedrijf, kan ik dan nog extra korting krijgen?

Als u meerdere lampen wilt bestellen of u bent een bedrijf, neem dan contact met ons op voor een offerte op maat.


Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op de website van Lichtkunde.nl zijn inclusief 21% BTW


Wat kost het maken van een lichtplan?

Wanneer u de producten bij ons afneemt, maken wij afhankelijk van de grote van de order een gratis lichtplan of lichtberekening. Afhankelijk van het advies zullen hier afspraken over gemaakt worden.


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Als eerste dient u een kleur te kiezen en het aantal, daarna klikt u op de knop “In winkelmandje”. U komt dan in het winkelmandje terecht. Hier kunt u de order controleren en eventueel wijzigen en vervolgens afrekenen om uw bestelling door te zetten. Het is tevens mogelijk om als “gast” af te rekenen. - Betalingen dienen vooraf voltooid te worden voordat de order in behandeling wordt genomen en dit moet binnen de actietijd zijn voldaan.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

  • iDeal
  • Mastercard
  • Visa CreditCards
  • PayPal


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bij elk artikel in de webshop staat de levertijd vermeld. Mocht een artikel op voorraad zijn, dan kan deze sneller geleverd worden.


Wat zijn de verzendkosten?

Graag nemen wij de verzendkosten in Nederland voor onze rekening. Verzenden is dus gratis !


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als u een artikel wilt retourneren kan dit binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel en indien mogelijk in de originele verpakking.
Wij vragen u een kopie factuur bij te voegen.
Indien u het artikel niet aangetekend verstuurd, draagt u ook zelf zorg voor het risico van de levering.
U dient het artikel zelf aan ons terug te sturen. De hiervoor gemaakte verzendkosten komen voor uw eigen rekening.


Annulering, herroepingsrecht en ruilen

Neem z.s.m. contact met ons op indien u een geplaatste bestelling wilt annuleren. Binnen 14 dagen na aankoop heeft een klant het recht om zijn aankoop te herroepen.
Producten kunnen ongebruikt geruild worden binnen 14 dagen, voor een alternatief doch gelijkwaardig product met bijvoorbeeld een andere maat of kleur. Verzendkosten zijn voor rekening van de koper.


Garantie

Garantietermijn 1 jaar fabrieksgarantie

Op al onze producten geldt een minimale fabrieksgarantie van 1 jaar.
Indien uw product binnen deze termijn defect raakt, heeft u in eerste instantie recht op gratis ruiling. In alle garantie gevallen ruilen wij uw gekochte item.
Indien het product niet meer na te leveren is, proberen wij een passende oplossing te vinden in overleg met u. U heeft in het geval van niet kunnen naleveren recht op restitutie, een vergelijkbaar vervangend item of eventueel reparatie.

Uitzonderingen

Wij geven geen garantie op glas
Lichtbronnen vallen buiten onze garantieregeling
Uw garantie vervalt als het product niet volgens voorschriften is aangesloten of bij onjuist gebruik.

Lees onze garantievoorwaarden in onze algemene voorwaarden pagina.

Voor vragen mail onze klantenservice via info@lichtkunde.nl


Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Wij doen er alles aan om de beste producten en diensten te leveren, mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een product of over onze diensten, dan horen wij dat graag. Om een klacht in te dienen kunt u een mail sturen naar info@lichtkunde.nl of telefonisch contact met ons opnemen op het telefoonnummer 085-10 44 664.

Vermeld in de e-mail duidelijk uw naam, adres, ordernummer en omschrijf de klacht. U kunt ook een foto van het artikel bijvoegen. Als u een klacht heeft ingediend zullen wij altijd per mail een bevestiging sturen als ontvangstbevestiging van uw klacht
Leidt de klachtenafhandeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl).
Deze commissie behandelt klachten van consumenten tegen een bedrijf dat producten op afstand verkoopt en waarvan het bedrijf is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk.

Algemene voorwaarden

Winkelen in de webwinkel is onderhevig aan de algemene voorwaarden. Bekijk ze hier.

Staat uw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice.

Staat uw vraag er niet bij?